dinsdag 2 september 2014

Échte lijven in Zeemanreclame!

PRACHTIG: ECHTE LIJVEN IN ZEEMAN-CAMPAGNE

02.09.2014 | 13:22 UUR | MARTINE FINDHAMMER-SCHUT
In de nieuwste Zeeman-advertentie spelen ‘gewone’ mannen, vrouwen en kinderen de hoofdrol. De textielsuper wil hiermee laten zien dat het niet uitmaakt hoe je eruitziet: er is goed en passend ondergoed voor iedereen.
Meer dan achtduizend mensen hadden het lef om na de oproep Durf jij wel als ondergoedmodel? schaamteloos hun kleding uit te trekken.

Statement
Uiteindelijk zijn negentig klanten terug te vinden in de folders, televisiereclames en op posters in de winkels. Met de foto’s wil het bedrijf een duidelijk statement maken. Dik, dun, klein, lang, oud of jong: er is ondergoed voor iedereen. De reclamecampagne loopt tot eind september dit jaar.

Lekker normaal
Zeeman is niet het eerste merk dat ‘normale mensen’ de hoofdrol laat spelen in een campagne. Zo zien we al jarenlang verschillende maten schitteren in de reclames van het beautymerk Dove en ook Marc Jacobs ging mee met deze hype; klanten konden via internet modellenklussen binnenhalen en ook deze actie was een groot succes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten