maandag 8 september 2014

Foto-uitdaging: de tuin

Dit zijn random tuinfoto's. Wie mij kent weet hoe belangrijk mijn tuin voor me is. Ik heb op de dag af 6 1/2 jaar op een te kleine flat doorgebracht na mijn scheiding, met een balkonnetje waar je je gat niet kon keren, heb wel een tijdje een volkstuin gehad, maar er waren teveel vernielingen (ik heb er wel veel geleerd!).
Wat een zegen dat ik in het voorjaar van 2012 eindelijk mijn droomhuisje vond, met een zo goed als kale tuin die ik zelf mocht opbouwen!
Tuinieren is trial and error. En op dit moment moet er hier en daar ook weer e.e.a. verplaatst of weggehaald worden. En dat zal elk jaar terugkomen. Dat is tuinieren! Een groot avontuur!
En ik ben er zo ontieglijk trots op dat ik in een paar jaar al zoveel heb bereikt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten