dinsdag 6 januari 2004

Jack Poels

Morgen in "Tijd voor Twee" van Frits Spits: Jack Poels van Rowwen Hèze. Rond half 2.

En da's nou sneu... Ik ben één van de grootste RH-fans van boven de rivieren, maar rond half 2 zit ik met jongste bloedje in het zwembad! Naluisteren op internet is volgens mij niet mogelijk. Kijken of ik nog ergens een leeg cassettebandje heb...!

De reden dat Poels morgen in Tijd voor Twee komt, heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met zijn project "Holland America Lijn". En aankomende week is dit ook op andere zenders te zien en te horen
Ik heb laatst al iets van de HAL gehoord, en het is zeker geen Rowwen Hèze. Poels zingt niet in het Limburgs en dat is (ook voor mij als niet-Limburger) even wennen. Maar het klinkt de moeite waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten