donderdag 25 april 2013

Just another day at the office...

Ik snák naar de vakantie, volgende week!!!
Hoewel, vakantie... Die agenda slibt alweer aardig dicht...

Oh ja, dat kan er tijd-technisch ook nog wel bij: een telefoon-update naar Jelly Bean Al lang verwacht, maar nu is hij er dan. Even uitstellen is er niet bij want (net als met een windowsupdate die staat te trappelen) de hele boel is zo traag geworden als dikke stroop in een trechter bij vriezend weer.
De update is gedownload, de setup is begonnen en mên, wat een gebed zonder end...

Gelukkig heb ik al één beloning binnen: 50 gb free space in mijn dropbox omdat ik een Samsung account heb! (hé, had ik die? Ja, inderdaad!)
Kijk, dat is dan wel weer handig, want ik ben fanatiek dropboxgebruiker...!

Haartjes kammen, tandjes poetsen, jurkje aan (niet te bont!), panty erbij, nette schoentjes... We gaan maar weer eens op pad...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten