dinsdag 30 april 2013

Mijn Koninginnedag

Goed geslaagd op de stuivertjesmarkt! Voor mij een wafelijzer (die met die harten), een simpele koffiezetter (omdat ik ga besparen op de Senseo), een koffieblik (model Ot en Sien) en een waanzinnig bling bling over the top "Tante Sjaan Gaat Naar De Toppers"-vest (staat nu even te weken in een emmertje sop).
Jongste heeft stripboeken en een pluchen Pikachu gescoord.
Oudste is de spekkoper van de familie: een echte Squire-Fendergitaar! (excl. versterker, da's de volgende aanschaf, vrees ik ).
Daarna op De Rede op het scherm de inhuldiging gezien, helaas op het moment supreme storingen in het beeld maar verder was het weer een topdag!

Ik zit nu naar de herhaling te kijken van de inhuldiging. Heerlijk hoe Beatrix nu echt oma kan en mag zijn van de drie prinsesjes, en regelmatig tegen ze aan zat te beppen, dingen uitleggen en zo! Echt leuk!

Inmiddels al uitgeprobeerd met een simpel receptje. En meteen al een groot succes! Wie leuke wafelrecepten in southbeach-stijl heeft: laat maar horen!
Ook al zo'n welkom goedkoopje! Een bescheiden model koffiezetter, waar je nog gewoon papieren koffiefilterzakjes in kan doen ipv die moderne ingebouwde dingen die zo snel stuk zijn! Maar eerst even ontkalken & schoonmaken. Koffie met wafel, iemand?  
En ondertussen televisie kijken. Geweldig, ook live waren Tren van Enckevoort, Jack Poels (beiden Rowwen Hèze) en Fréderique Spigt te zien/horen! De rest van het lied vind ik "wel aardig", maar drie helden van me en dan ook nog eens samen... Tijd voor een vervolg, qua samenwerking...?
Morgen mogen de mopperaars weer, vandaag is het FEEST! En koning WA maakt meteen een statement door het programma meteen maar even 'aan te passen'

Dat bedoel ik, maar hij zegt het net effe mooier


Jochem Myjer
Heb hetzelfde gevoel als na de EK-finale '88 ! Het land van azijnzijkers en mopperaars was even één. Het land van de jostiband en musicals, een Koning die de DJ een hand geeft, een bloedmooie koningin, een lieve prinses Beatrix die vandaag fulltime oma is geworden! Stapelverliefd op ons landje!

Mooie foto! Herinnering aan een geweldige dag waarin Nederland toch nog (zo goed als) eensgezind ongecompliceerd kon genieten en waarin de nieuwe koning héérlijk eigenwijs het draaiboek een beetje ontwrichtte (dat belooft wat voor de toekomst!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten