zaterdag 14 september 2013

Dagje Lelystad

Vandaag een heel leuk uitje gehad met weercollegae. Sommigen ken ik al bijna 30 jaar, één van hen had ik zelfs nog nooit gezien al kende ik hem wel zo lang. Het was bijna een thuiswedstrijd: Natuurpark Lelystad en Aviodrome!
Het was ontzettend leuk! In het park helaas weinig dieren gezien, maar dat werd goedgemaakt door een aantal actieve ottertjes. In het Aviodrome waren we heel blij met enkele meteo-luchtvaartmannen in ons gezelschap, die hadden een aantel leuke anekdotes!
Natuurlijk ook mijn camera uitgeprobeerd... Ik moet nog wennen aan het gebruik en de "grip", maar we gaan wel vriendjes worden...!
Deze foto is wat onderbelicht, maar fors ingezoomd, en het was ontzettend lastig die woelwatertjes scherp op de foto te zetten met die zoom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten