zondag 1 september 2013

Reünie!

Zojuist veilig thuis gekomen van een reünie. Wat leuk om weer die mensen van toen te zien! Zelfs een paar mensen die ik helemaal niet had verwacht!!!
Lekker bijgekletst, herinneringen opgehaald die alweer ver weg waren gezakt, even stilgestaan bij de mensen die er niet meer bij kunnen zijn, en elkaar op de hoogte gesteld waar we nu staan in het leven.
Wordt vervolgd, hoop ik! 
Een goede terugreis gehad, weinig verkeer op de polderwegen en ook geen overstekend kamikazewild (heb in het verleden al bijna een ree op mijn motorkap gehad en een vos onder de wielen - geloof me, dan stijgt je bloeddruk 30 punten!). Jongste lag al te slapen, oudste was de cavia's aan het voederen 
Nog even de mail checken en een wijntje voor het slapen gaan... En dan ga ik het dons eens opzoeken...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten