zaterdag 28 september 2013

Zaterdag

Zaterdag! Toch nog een mild wekkerregime vandaag, er moet een kind de deur uit. Even rustig acclimatiseren, daarna naar Groenrijk mijn cadeaubonnen "stukslaan". De voortuin is nog niet naar mijn zin, er moet wat verplaatst worden en de rand langs de stoep heeft wat meer aankleding nodig. Misschien moet ik de rozen ook wat meer naar achteren zetten...
Kortom, de hele voortuin moet op de schop, want de planten op zich zijn precies wat ik wil (geel en oranje met paarse accentjes) maar de opbouw is helemaal fout.
Mooi klusje om vandaag mee te beginnen
Verder zoek ik nog wat oude tegels (aanbod genoeg gelukkig) zodat ik binnenkort het paadje voor het raam (voor ramenlappen) kan "leggen". Heeft geen vliegende haast, maar staat wel op mijn to do lijstje inmiddels. Of misschien doe ik wel grint. Ik zie wel.
Eerst maar eens kijken wat Groenrijk afgeprijsd heeft

Geen opmerkingen:

Een reactie posten