zaterdag 11 januari 2014

De buit

De speltproducten (verdraag ik beter dan gewoon brood), instant semmelknödeln, luiewijvenproducten zoals zakjes en pakjes :-D (is toch altijd handig voor achter de hand), groentebouillonpoeder, Turkse yoghurt, verschillende soorten vlees... Vooral het vlees: Eisbein (hamstuk voor bijvoorbeeld erwtensoep) 2,49 de kilo, runderlappen om "Rouladen" van te maken (een minirolladetje met augurk en mosterd), en ik heb een nog redelijk volle vriezer, maar als die leeg is en ik kom in de buurt, ga ik zeker eens uitgebreid en voorbereid shoppen. Zo zag ik bijvoorbeeld ook niet-gekruide spareribs voor een paar euro de kilo, daar kan ik hier in de wijde omtrek van Dronten niet meer aankomen.

Groente en fruit vond ik niet veel schelen, komkommer was wel goedkoper.

Ik had nog een potje babyvoer nodig voor Poes, dat kostte 49 cent tegen 69 cent hier.

Broodmeel van spelt (alleen water toevoegen), 1 kilo voor 89 cent!!!

Melk is iets duurder, heb ik niet meegenomen. Ik heb verder zoute augurken, waren wel iets duurder dan gewone augurken maar die heb ik in Nederland nog niet gevonden.

Vorig jaar nog een leuke caviakalender voor 4,99 gekocht, soortgelijke kalenders zijn hier >10 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten