zaterdag 27 december 2003

Hier de score van mijn poll van afgelopen week: "wat is jouw nr.1 in de top 2000":
Bohemian Rhapsody (40%)
Shine on you Crazy Diamond (lange versie!) (20%)
Child in Time (15%)
Stairway to Heaven (10%)
anders, namelijk... (reageer!) (10%)
Hotel California (5%)
November Rain (0%)
Brothers in Arms (0%)

Bohemian Rhapsody is weer nummer 1 geworden in de top 2000 van dit jaar, dus de uitslag verbaast me niet!

Dat "November Rain" geen enkele stem in mijn poll haalde, had ik overigens niet verwacht. Idem dito Dire Straits. Omdat iedereen in de jaren 80 dweepte met Dire Straits, had ik Brothers in Arms in de poll gezet. Destijds verkocht Dire Straits wagonladingen elpees en cd's... Maar als niemand ze meer leuk vindt, waar zijn dan die enorme hoeveelheid cd's en elpees gebleven? Op de stort? ;)

"Shine On You Crazy Diamond" werd tijdens de uitzending vorig jaar voortijdig de nek omgedraaid, en daar maakte ik me best nijdig om, vandaar mijn toevoeging "Lange versie"! En tot mijn vreugde eindigde deze lange versie op nummer 2 in mijn poll!

Oh ja, en dan willen jullie vast weten op wie ik gestemd heb... Ik ben Queenfan sinds ik ze in 1974 in Toppop zag verschijnen met Killer Queen, maar tja, een nieuwe nummer 1 in de top 2000 had ik ook wel een uitdaging gevonden. Ik heb dan ook Pink Floyd gestemd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten