zondag 7 december 2003

We hebben een kroonprinses!

Nee, ik ben niet zo'n hysterisch fanatieke koninklijk-huis-fan. Maar ik vind het (jubelstand aan) af en toe toch wel zoooo leuk!!! (jubelstand uit)
Zoals nu. We hebben een kroonprinses en wat was het leuk toen de trotse pappa in beeld verscheen met in zijn armen het meiske.

Nog geen naam bedacht? Ik begreep dat het kindje vroeger kwam dan gepland (maar gelukkig niet té vroeg), maar toen mijn kinderen onderweg waren, stonden al weken voor de "nu mag het komen"-datum (rond de 37e-38e week) de namen op een papiertje, zowel voor de jongen als voor het meisje.

Ergerlijk vonden we de journalisten die maar doorvroegen of ze echt niet wisten of het een jongetje of een meisje zou worden. Er zijn toch onderzoeken gedaan? Nou, wij hebben ook echo's gehad maar we wilden absoluut niet weten wat het ging worden! Bij het 2e bloedje ging dat allemaal goed, maar het geslacht van ons eerste bloedje verscheen met 20 weken zo prominent op de echo dat het bijna stuitend werd  Ik weet zeker dat Wim-Lex en Máxima hetzelfde hadden gedaan als wij. Dus wél echo's ("Scans" zei W.A.) maar níet willen weten wat het is!

Tijdens de fotomakerij verscheen het meisje even heel duidelijk in beeld, en we riepen gelijk: precies het gezicht van Beatrix en W.A.!

Nee, we zijn echt geen oranjefreaks, maar vandaag even wél! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten