vrijdag 19 december 2003

Nog meer kerstlampjes

Ik ben een fan van Roseanne. Nee, niet de correcte, chirurgisch rechtgetrokken Roseanne van nu, maar de verrukkelijk asociale Roseanne uit de tv-serie uit de jaren 90.

Eén van mijn meest favoriete scenes gaat over kerstversiering. In hun buurt is een brief bezorgd, waarin vriendelijk doch dringend wordt verzocht de kerstversiering buiten vooral smaakvol, bescheiden etc te houden...

Roseanne en Dan lezen de brief en lijken het er helemaal mee eens te zijn. Doen vervolgens de buiten-kerstverlichting aan... En hun huis blijkt vervolgens zó vol lampjes (vooral knipperend) en versierselen te zijn behangen, dat een goedkoop bordeel zich er nog voor zou schamen!

Ik weet niet meer welke episode dit was, maar als ik ooit word uitgenodigd voor een programma als Zomergasten (ik zou niet weten waarom, maar you never can tell), is dát gegarandeerd een scene die erin MOET!!!

Samen met de Mr.Bean-scene, waarin Mr.Bean in het park zijn lunch maakt. Met zijn sok als sla-centrifuge, een zéér vers sardientje en thee in een kruik...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten