zondag 21 december 2003

The Osmonds (en Leroy van Fame)

Niet dat ik zo'n fan was/ben van The Osmonds... Je weet wel, die groep musicerende en zingende broertjes en een zusje met een sterke Mormoonse achtergrond. Rond 1972-1975 waren ze in Nederland ook populair, maar als pre-tiener (ik ben van 1963) deelde ik de liefde van veel meisjes voor Donny absoluut niet...

Vanavond op de Belgische TV was er een film over The Osmonds. Hoe het begon, over de tv-show die ze kregen, hun onvrede daarover, hoe ze zelf een studio-met-alles-erop-en-eran bouwden en failliet gingen... 

Ze hebben het gered en ze gingen door! Aan het eind verschenen de Osmonds zelf. Het zwarte haar is bij enkelen spierwit geworden, Donny en Marie zijn echter weinig veranderd (iets ouder geworden, dat wel).

Ze hebben anno 2003 (bijna 2004) zelfs een eigen site.

Nee, een fan zal ik nooit worden. Maar ik heb wel bewondering voor mensen zoals zij! Hoeveel sterren verzakken niet in de vergetelheid (en erger) als het minder gaat? (las in de TV-magazine bijvoorbeeld laatst nog over Leroy van Fame... dood...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten