donderdag 24 april 2014

Arme Chico

Zojuist Chico bij de dierenarts achtergelaten, zo stoned als Herman Brood. Zijn zakkie moet eraf wegens terugkerende hondenmannenprobleempjes. Ik moest (mocht) bij hem blijven tot de eerste prik was aangeslagen.
Straks weer ophalen, wat grammetjes lichter. We zullen hem lekker verwennen!

Gedrag met loopse teefjes viel nog wel mee, al was hij dan wel onrustiger, maar die continu lekkende... De dierenarts had er een naam voor. Leg even je boterham opzij of klik dit weg...: Puspik.

Het was al een paar maanden, Ik liep de hele dag te dwei
len en te poetsen, en het duurde even voor ik de oorzaak te pakken had ;) ("jongens, wie knoeit hier telkens zo!")

Toen ik ontdekte wat het was... Blerghhhh! :O

Maar goed, voor Chico een klein ingreepje en dan zijn we er vanaf.

Ik heb vroeger ook ongecastreerde reuen gehad, die is 15 geworden maar had nergens last van. Dus dit was nieuw voor me ;)
Ik kan tussen nu en 3 uur gebeld worden en dan is hij weer thuis. Wordt wel even een, ehm, klotedagje voor 'm 8-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten