woensdag 17 juli 2013

Terugkijkend op gisteren

He he... Retedruk maar eindelijk even tijd om te vertellen dat ik gisteren een heerlijk uitje heb gehad! Ben met mijn moeder 'n dagje naar Zuid Limburg geweest, via een busreis die ze geboekt had (helaas kon mijn vader toch niet mee, dus mocht ik zijn plaats innemen).
Voor mij is het, op een middagje in 2011 na, alweer 18 jaar geleden dat ik voor het laatst op vakantie in Z.Limburg was. Veel herkenning, ook nieuwe dingen!
Eerst naar het Drielandenpunt, daarna 2 uur rondhopsen in Valkenburg. Gezellig!
Op de heenweg telefoontje van pa, die had gehoord van het verschrikkelijke ongeluk op de A2 bij Zaltbommel en uitgerekend dat wij daar in de buurt moesten. Dat waren we ook, maar het is gebeurd toen we net voorbij waren. We konden hem gerust tellen, maar het hele gebeuren heeft wel indruk gemaakt, vooral toen we op de terugreis de herstelwerkzaamheden passeerden. Dan word je wel even stil...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten