woensdag 10 juli 2013

The day after

Oefff... Al dat klimmen heeft toch wel een flinke prijs gevraagd van dat lijf...! Overal spierpijn! Maar dat is niet erg!

Ik heb me voor nog een paar tripjes ingeschreven want het is vermoeiend, maar je bent er dan wel even uit

Dadelijk naar Almere, de kinderen en Chico halen. Heb mijn hondje best gemist... En oh ja, mijn kindertjes ook wel een beetje

Note to self: als ik weer zo'n tripje toegewezen krijg: WANDELSCHOENEN AAN en GEEN HAKKEN! Duitsland is gebouwd op kasseien die een wedstrijdje doen wie het scheefst kan liggen
Gelukkig had ik een paar plakkies in mijn rugzak gedaan (van die ouderwetse schuimrubber/plastic teenslippers, niet die birckenstocks) waardoor ik de dag toch ben doorgekomen

Fijne dag verder!

(ps: bij het zoeken van een passend plaatje ontdekte ik dat plakkies tegenwoordig flipflops heten en dat plakkies een merk van dure slippers is geworden... Sorry, ik kan het ook allemaal niet bijhouden... Maar voor mij blijven het gewoon plakkies!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten