zondag 17 november 2013

Bitstrips

De pet van mijn Bitstrips-figuurtje is niet toevallig gekozen  Zie mij nieuwste profielfoto 
Die pet heb ik een kleine 10 jaar geleden gekocht, nadat mij was verteld dat "je hoofd bedekken" niet eens zo'n gek idee is als je een verminderde weerstand hebt (en dus sitting duck bent voor virusjes en zo).
No way dat ik met een MUTS ging lopen, maar de Hema had daar opeens DE pet liggen waarvan ik wist: die wordt een stukje van mijn leven. Van tweed, hand-wasbaar (heel bijzonder want meestal zit er karton in de klep), passend, MIJN pet...!
Het jaar daarop vond ik bij V&D ook een zomerversie van mijn pet, niet om me te beschermen tegen griepjes, maar wel om mijn bril droog te houden tijdens zomerbuien 8)
Door mijn vele afvallen zijn zelfs mijn zomer- en winterpet te groot geworden, ik denk dat ik dat wel kan verhelpen met een beetje innemen van de boord. Toch maar eens doen, want mijn petten zijn me echt heel dierbaar...! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten