maandag 18 november 2013

Zullen we...?

Nou kunnen die twee poezen niet bij een hond...
Maar toch, he...
Ik twijfel al een tijdje over een poes. Ik heb de ruimte, er is een tuin, Chico is met katten opgegroeid en jongste, die al een tijd niet meer bij zijn vader is geweest, mist de kat van zijn vader zo...
Maar ik zie er tegen op dat ik misschien weer een pieskat krijg, of eentje die de bank sloopt... Ik wil dan ook absoluut geen kitten, maar een volwassen kat die honden gewend is (en de knuffelaanvallen van jongste  ).
In mijn achterhoofd denk ik er al een tijdje aan om eens langs het asiel te gaan. Maar wat is wijsheid...
Tenslotte hebben we ook al een hondje en vier caven 
Maar toch, hè... Maar toch...

Ja, ik wil ook een oudere kat ;-) Chico was ook 4 toen hij bij ons kwam en ik heb er geen dag spijt van gehad (behalve toen ik de foto zag van hem als pup, hahaha!).

En het asiel is ook mijn idee (goede ervaringen mee). Het is dat Chico mijn pad kruiste ;-) anders werd het waarschijnlijk een asielhond.

Met pieskat bedoel ik overigens wat anders dan een kat die wegens ziekte plast. Ik heb wel eens een blaasgruiskat meegemaakt, dat is toch wat anders, en de boxer liep op het laatst ook aan alle kanten leeg.
Dat zijn incidenten. Maar ik bedoel: structureel sproeien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten