maandag 25 november 2013

Heel warme douche!

Een HEEEEEEL warme douche voor de helpdesk van Telfort! Ik had internetproblemen die te verhelpen waren met een ander kanaal. Ik heb dit met KPN ook wel eens gehad, die hadden er een programmaatje voor.
De helpdeskmeneer hielp me op afstand aan een site waar ik op in moest loggen. Toen zat ik opeens in het kloppend hart van het modem en zag ook mijn al maanden dwarsliggende pc...!!!
Ik vroeg aan de helpdeskmeneer (wetend dat dit eigenlijk buiten Telfortverantwoordelijkheid valt) of hij me misschien op weg kon helpen met die pc, die wel het wifisignaal zag maar er niks mee kon. Iets met gates en IP en weet ik veel...
Ja, dat kon hij.
Drie keer klikken, klaar is klara!
He he...! Daar liep ik nu al anderhalf jaar mee te kl**tviolen!!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten