zaterdag 16 november 2013

Fotoworkshop

Vandaag fotoworkshop bij Anita Riemersma en wat is dat een regelrechte aanrader! Of je nou een compactcamera of een spiegelreflex hebt, je leert er veel beter mee omgaan!
Eerst kregen we theorie (klinkt saai, is het absoluut niet), daarna gingen we het Kromslootpark in Almere in voor de praktijk. Anita weet het echt leuk "gepersonaliseerd" te brengen, raffelt geen standaardpraatje af en na afloop werden al (echt AL!) onze foto's bekeken op de beamer. Zo ontzettend leuk om te zien hoe een ieder zijn/haar eigen invulling gaf aan hetzelfde wandeltje!
Ondertussen ben ik toch een heel stuk wijzer geworden, want ik ben dan wel iemand die altijd braaf de gebruiksaanwijzing leest ("RTFM"  ) maar vaak dacht ik toch: "hm, ja, whatever...". En nu wéét ik het!
Ik kan iedereen die meer uit zijn/haar camera wil halen dit van harte aanbevelen (check de site!), ook als je denkt "ik weet toch al het verschil tussen een diafragma en een sluiter" of juist "ik kan het vast niet". En of je nou een superdeluxe spiegelreflex hebt of een eenvoudig compactje, maakt niet uit.
Ik ga vanavond nog een keer die handleiding doornemen met de kennis die ik heb opgedaan.
Dank je, Anita, en we zien elkaar zeker nog eens terug!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten