zaterdag 30 november 2013

Hoogpolig kippenvel

Toen ik donderdag hoorde dat ik een belangrijk stuk inkomen zal kwijtraken over een aantal maanden, was ik net bezig met een mystery shop. Die mystery shop was in een horecagelegenheid.
Om de opdracht af te kunnen ronden heb ik de kassabon nodig, maar ik was zo van slag dat ik die liet liggen. 
Kút!!!
Ik heb dezelfde dag een mailtje geschreven naar de opdrachtgever met daarin mijn excuses voor het niet kunnen mailen van de bon. Kort uitgelegd dat ik tijdens het uitvoeren van de shop een vervelend telefoontje kreeg met slecht nieuws en dat ik daardoor niet goed mijn werk heb gedaan (de bon meenemen), maar dat ik wel het bedrag heb gepind, plus tijdstip van pinnen. Misschien konden ze daar nog wat mee.
Ik kreeg vrijwel meteen antwoord dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat het goed komt. Fijn, opluchting!
Maar het mooiste komt nog. Zojuist krijg ik een lief, persoonlijk kaartje van ze met een handgeschreven posi-tekst!
Dit raakt me heel diep, juist omdat ik dat totaal niet had verwacht!  Heb er echt warme rillingen van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten