zaterdag 8 maart 2014

Kláár!

Nog net in staat mijn camera vast te houden. De koek is op. Maar het kasje is klaar!

Het plastic zit van binnen vast. Aan de onderkant zit ook frame en dat heb ik met stoeptegels bedekt. Ook waren er grondstekers bij maar daar geef ik geen cent voor ;-)

Verder staat het in de luwte op het oosten, storm komt meestal uit zuidwest tot noordwest ;-)


Véél meer ruimte dan op mijn vensterbank (die tegenwoordig kattenbezit is). Mooi mat plastic dat wel een tijdje meegaat en eventueel op te lappen is, weet ik uit het verleden (heb eerder al een laag kasje en een klein wandkasje met rekje gehad).

Het in elkaar zetten kostte wat krachttermen maar ging op zich wel. Het heen en weer slepen met tegels (terras moest worden opengebroken en daarna weer min of meer worden teruggelegd) was wel een flinke inspanning, maar mên, hij stáát...!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten