zondag 30 maart 2014

Zondagochtend, zomertijd

Earth Hour en de klokswitch naar zomertijd heb ik gemist. Ik lag om 9 uur al op bed en ben net pas een uurtje wakker...! Tja, dat krijg je als je gaat feesten met heren in kilt...! 
Anyway... ik ben weer redelijk aanspreekbaar. Ontbijtje en koffie zitten er in. Ik ga een paar schoenen zoeken die het minst pijn doen  en dan een rondje-hondje doen. Nu is het nog stil in het bos, over een uur is het spitsuur daar (want kerk-tijd) 
En daarna kijken of ik wat in de tuin kan doen. Aan die grindtegels die in de voortuin onder het raam moeten durf ik nog maar even niet te denken  maar ik kan wel proberen de hanging basket aan de schuur op te hangen (wordt een uitdaging want het kasje staat een beetje in de weg - oeps!). Ik heb vorige week geleerd hoe ik de klopboor moet hanteren dus dat moet lukken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten