zondag 24 maart 2013

Kou in Volendam...

Pfff...! Bijna surrealistische foto's uit Volendam, waar de oostenwind het water flink deed rondstuiven. En met vorst krijg je dan dít...  (ik laat niet alles zien, veel van hetzelfde, maar wel interessant!)

Bericht van: RemcoF (Amstelveen) , 24-03-2013 22:25 

(...) Jaren geleden kwam er eens een foto voorbij van bij het Meer van Geneve, met daarop een auto die volkomen bedekt was met een dikke laag ijs en ijspegels. Die foto is me altijd bijgebleven en het was een droom om dat ooit zelf vast te kunnen leggen.
(...)Na de foto van het bankje wilde ik nog verder het piertje langs de haven op. Dat was echter spiegelglad en als ik stilstond werd ik doodleuk door de gierende wind over het ijslaagje gegleden! Te gevaarlijk dus teruggeschuiveld naar beloopbaar gebied.
Het gladde ijs zorgde er overigens ook voor dat ik niet alle foto's uit de meest ideale standpunten heb kunnen maken. Geniet ervan!


En hieronder dus mijn foto's uit Volendam:






























Geen opmerkingen:

Een reactie posten