maandag 27 mei 2013

Een dagje in Utrecht

Van 11 tot 3 naar de Universiteit van Utrecht. Erheen rijden en parkeren was een eitje, het juiste gebouw vinden een crime, maar ik was erg vroeg, dus het kwam goed. Tijdens mijn zoektocht kwam ik langs het ziekenhuis op het universiteitsterrein, waar een groep van tientallen studenten (neem ik aan) rondliepen met armen en polsen in het gips. De jongens liepen massaal met roze gips, het was geen porum! Ik vermoed dat ze een lesje gips aanleggen hebben gehad. Het was echt grappig!

Gelukkig vond ik dankzij hun tips het juiste adres.

Helaas geen wifi in da house, maar ik heb wel een heerlijk rustige hoek gevonden waar ik offline kon werken.

Daarna door naar De Bilt omdat ik boodschappen moest doen voor verjaardag van jongste. Taartbak-ingrediënten (kleine chocolade-hazelnoottaart en idem rabarbertaart, "van Teunie", voor de insiders), ingrediëntjes voor hapjes (o.a. de verrukkelijke salade Caprese met komkommer-mozzarella-kerstomaat in basilicumblad en balsamicodip die ik laatst bij Y had gehad), drinken, camembertje (wegens goede herinneringen aan Normandië, vorig jaar), ingrediënten voor een Turkse olijvenschotel (simpel: een groot blik zwarte olijven met stukjes feta en citroen in een olijfoliebadje, beetje kruidjes erbij, plus het potje ingemaakte knoflooktenen dat ik bij de Dirk vond), een smeerseltje en dat soort dingen. Gaat helemaal goed komen!

Morgen bakken! Vervolgens werk voor morgen en overmorgen voorbereiden.

En zo komen we de dag wel door!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten