zaterdag 4 mei 2013

Handen uit de mouwen

Ik ben mezelf moed aan het inpraten...!
Achterin de tuin wil ik een vijvertje hebben. Daarvoor moet ik mijn miniterrasje afbreken (nog geen 1 x 1,5 meter) en daarna een gat graven. Het wordt geen binnenzee, maar ik wil 'm toch wel diep genoeg krijgen voor visjes.
De jongens willen me helpen en daar ben ik blij mee! Verder heb ik sinds de verhuizing weer hard cadeaubonnen gespaard met enquêtes en zo, voor de vijverfolie. En als ik het nu, in deze vakantieweek, niet doe, komt het er nooit meer van (ook al omdat nu de beste tijd is om je vijver "rijp" te maken met de juiste zuurstofplanten).
En ik wil het zooooo ontzettend verschrikkelijk graag...!
Dus húp, aan de slag, zonnetje schijnt, temperatuur is perfect om te klussen, we gaan ervoor! Deze zomer hebben we een vijver!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten