vrijdag 7 juni 2013

Meesjes!

Wauw! Zojuist getuige geweest van het uitvliegen van mees 1 en 2! Ik heb het zelfs gefilmd, maar het uploaden duurt nog even. Zoonlief liep net heen en weer, maar dat kon ze niet schelen. Ongelooflijk mooi, om te zien hoe ze meteen wegvlogen!
Ze zitten nu in de boom van de buren... Hopelijk hebben de katten een vrije dag vandaag... Ik kan ze tot 4 uur wegjagen!

VIDEO
Mees 1 en 2 zijn uitgevlogen! Mees 3 durft nog niet...

VIDEO

VIDEO
En dat is drie, na wat aanmoedigen...

VIDEO
Nummer vier, bijna klaar (en hoor ik ook een nummer vijf?)

Tussenstand: mees 4 is nog binnen, pa en ma voeren hem nog en moedigen hem vanaf het schuurdak of de schutting aan. Overal om me heen hoor ik zijn brusjes tetteren... Ik moet dringend lunchen, maar dadelijk ga ik weer verder oberveren!
Tot mijn opluchting laat Chico ze met rust. Die is duidelijk alleen geïnteresseerd in merels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten