zaterdag 19 oktober 2013

Geulle

Vanmorgen even na twaalven vertrokken. Het was een rustige reis, lekker opgeschoten! Bij Venray even pitstop gemaakt, want ik heb een fijne auto maar wel aan de krappe kant voor een moeder met twee grote zonen En als je zo op een kluitje zit. is het echt even nodig om tijdig de ledematen te strekken!

Om half 4 waren we in Geulle, na een adembenemende laatste stuk bergaf (10%)! Dat wordt nog wat als we er weer op moeten, de motor van mijn Hyundaitje is net iets te zwak voor een kleine middenklasser, weten we sinds Normandië Maar verder is het een prima autootje!

In de dorpsstraat van Geulle zou je niet zeggen dat er achter één van de huizen zo'n lap grond lag! We kwamen terecht in een snoeperig kabouterhuisje van alle gemakken voorzien. Echt heel gezellig, beetje ouderwets met schrootjes en zo, maar absoluut niet verkeerd, ik hou daar erg van!
De wifi werkt als een speer, dat is ook wel prettig.

Nadat we de auto hadden leeggehaald gingen we met de hond naar het visvijvertje vlakbij het bungalowparkje. Daarna even naar de AH in Bunde (grappig: Geulle heeft zeven kroegen en meerdere kappers, maar absoluut geen supermarkt ).
 
De plannen voor morgen liggen al vast: de berg op, te voet, langs de watermolen! Ik heb (net als vroeger) de vvv-wandelkaart en vlakbij onze plek starten drie wandelingen. We beginnen met de eenvoudigste.

Maandag naar Keulen, dinsdag de wandeling in de omgeving van Epen die ik een kleine 20 jaar geleden al eens gemaakt heb. En daarna zien we wel verder...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten