woensdag 30 oktober 2013

Puinruimen na storm

Fietser: 'Ik had zo plat als een dubbeltje kunnen zijn'

29 oktober 2013 20:07 Aangepast: 29 oktober 2013 20:13

Ruben bij de boom die hij maar net kon ontwijken Beeld © Pepijn Crone

Dit is 'm dan: de geluksvogel die gisteren in Amsterdam ternauwernood aan een vallende boom ontsnapte. Een dag later keerde de 23-jarige Ruben terug naar de plek waar het gebeurde en deed zijn verhaal.

Ruben fietste gisterochtend naar huis na een bezoek aan zijn vriendin. Op het Haarlemmerplein zag hij mensen rennen en hoorde hij gegil, maar hij had niet door waar dat over ging. "En ineens zag ik die boom op me af komen. Ik dacht, links of rechts. Ik sprong naar links, gelukkig maar." De snoekduik was Ruben’s redding. "Ik heb alleen een schrammetje op mijn hand, maar mijn fiets is zo plat als een dubbeltje. Pas later besefte ik dat ik ook zo plat had kunnen zijn."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten