dinsdag 15 oktober 2013

Welterusten!

Zo. Het weerbericht staat er weer op. Ik kan er kort over zijn: 't was huilen met de pet op, 't is huilen met de pet op en het blijft voorlopig ook huilen met de pet op. Schrale troost: het wordt later deze week wat zachter.

Verder de vakantie praktisch voorbereiden, dat wordt nu echt wel tijd want ik heb het superdruk deze week en voor je het weet schieten de voorbereidingen er bij in en wordt het last minute haastwerk...!

Bijvoorbeeld: de keukendoos voorbereiden (afwaszeep en -kwast, zout en peper, boter, koffiemelk en suiker, koffie & zakjes en thee, keukenlinnen, Dasty, dat soort dingen), tassen met kleding en handdoeken, toiletspullen, fotospullen, wat hobbydingetjes... En niet te vergeten mijn fotografeerspullen!

Het weerbericht is niet echt vrolijk, maar ze zullen toch echt wel eens een droog momentje hebben - hoop ik...! Want ik wil toch echt wel stukjes wandelen en fotograferen in het prachtige Limburgse land...! (tips voor een wegkruisen- en kapelletjesroute zijn welkom)

Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten