donderdag 23 april 2020

Zoom...

Gisteren een online videomeeting. De "leidster" had haar microfoon op mute en geen idee hoe dat veranderd kon worden. Ze communiceerde vervolgens, net als Bob Dylan in de jaren zestig, met handgeschreven tekstberichten in de camera.

Morgen online bewegen. Ik ben de vlieg in de zalf, want iedereen heeft een tablet behalve ik, en ik ben tot nu toe elke keer weer de stoorzender geweest die de instructrice niet kon zien omdat die als 1 cm groot persoontje in beeld kwam op mijn (1 jaar oude) telefoon. "Speaker only" werkte niet omdat er tijdens de workout door iedereen geluiden werden gemaakt zoals lachen, handklappen en voetbewegingen die geluid maakten, en vervolgens als "speaker" werden gezien waardoor ik de instructrice niet kon zien (de anderen konden dat wel, want tablet).

Ik heb inmiddels ontdekt dat ik anderen kan muten. Morgen nieuwe poging, nieuwe kansen... Met muten.

NB: mijn laptop trekt Zoom niet, te oud, te traag...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten