donderdag 9 januari 2020

Tom Mulder overleden

Och, het was zo'n aardige man, deze voormalige Veronica-, Tros- en Radio 10-dj! Ik heb hem als puber een paar keer ontmoet (hij woonde ook in onze wijk destijds) en hij was altijd even vriendelijk. De platen in zijn programma's hadden niet altijd (eigenlijk zelden) mijn smaak, maar hij presenteerde zo leuk en ik weet nog dat ik eens, volgens mij tijdens een drive in show, als dertienjarige Queenfan zei: "Die nieuwste van Queen, Good Oldfashioned Lover Boy, die hoor ik nou nooit op de radio."
Drie keer raden wat ik de daaropvolgende keer in De Havermoutshow hoorde, met de hartelijke groeten van Tom!
Een paar jaar later speelde hij tijdens een soortgelijk evenement (een winkelopening) 50 Pop of een Envelop, samen met "Casper Lieshout van Breukelen", die destijds een soort sidekick was. Ik werd uitgekozen om mee te spelen en ook dit was zo ontzettend leuk!

Tom Mulder, destijds ook bekend als Klaas Vaak, is 72 jaar geworden. Hij overleed op 2 januari 2020 en is in stilte gecremeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten