donderdag 16 januari 2020

TV Vandaag

20:00 NPO2: Hier zijn de Van Rossems. 's-Hertogenbosch. Het is een herhaling maar ik heb die nog niet gezien. Ik ben een paar jaar geleden met o.a. een rondvaart en een beklimming naar de dakgoot van de Sint Jan in Den Bosch geweest en vond het een fijne stad. Het zal mij benieuwen hoe de Van Rossems daar over denken!
21:25 NPO1: Over mijn lijk. Confronterende reportagereeks over jonge mensen die weten dat ze niet lang meer te leven hebben. Ze willen nog volop genieten, maar moeten ook nadenken over hun uitvaart en (wat me het zwaarst lijkt) wat ze na laten voor de kinderen.
22:25 SBS9: E.T. the Extra-Terrestrial. Ik heb die pas geleden weer gezien na veel jaren. Het blijft schattig, al bleef de zakdoek nu achterwege. In tegenstelling tot 1982, toen ik met een groep stoere vrienden naar de bioscoop ging en zelfs de stoerste man oogjes op sap had.
23:05 Canvas: The Beatles: Eight days a week. Docu met o.a. Paul McCartney en Ringo Starr die terugkijken op de jaren 1962-1966 toen ze de wereld rondtoerden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten