zaterdag 11 januari 2020

TV Vandaag

Ik ben één van de weinige Nederlanders die niet naar Wie is de mol kijkt. Ik doorzie geen mollengedrag en word altijd bloednerveus van dat soort programma's. Net als bij Expeditie Robinson. Ik trek het niet zo goed. Ieder zijn smaak!
13:30 NPO1: Schaatsen, WK afstanden Heerenveen
18:00 RTL8: The voice of Holland. Voor als ik het gisteren heb gemist.
20:00 Veronica: The Matrix Revolutions. Gisteren was deel 1 op SBS9, vandaag al deel 3. Die nemen we dus maar op voor ná deel 2.
20:45 NPO2: Langs de Rijn. Tweede aflevering, ik heb de eerste gemist, maar het lijkt wel interessant. Vandaag gaan ze naar Schaffhausen, waar ik vroeger ook wel eens ben geweest.
22:00 BBC2: Joanna & Jennifer: Absolutely champers. Docu die mij bijzonder interessant lijkt! Daarna volgt de AbFab-film.
22:35 NPO1: Ik vertrek, hoe gaat het nu met Michiel & Sibel + Fam. Boers?
23:00 BBC2: Absolutely Fabulous: The Movie. Uit 2016 alweer, ik heb hem helaas nog niet gezien en vanwege het tijdstip zal het wel opnemen worden, maar dit wil ik niet missen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten