Ik leg dit vast voor later, als alles achter de rug is en we amper voor kunnen stellen hoe we maart 2020 leefden.
Mail van Albert Heijn:
|
|
Beste klant, |
|
Bij Albert Heijn is de gezondheid en veiligheid van onze klanten en
medewerkers onze hoogste prioriteit. Gister maakte de Nederlandse
regering extra maatregelen bekend om de verspreiding van het coronavirus
(COVID-19) zoveel mogelijk te beperken. Ik kan mij voorstellen dat dit
bij u tot vragen en bezorgdheid leidt.
Ik vertel u graag over wat we voor en achter de schermen doen om te
zorgen dat u bij ons uw boodschappen kunt doen, zowel in de winkel als
op ah.nl. Wij volgen de situatie op de voet en ondernemen acties die nodig zijn.
Bevoorrading
We verkopen op dit moment van bepaalde producten meer dan normaal. Zeep,
handgels en houdbare producten zoals pasta. Onze distributiecentra
liggen vol en we bevoorraden winkels dagelijks meerdere malen. Samen met
onze collega’s, leveranciers, en transporteurs werken we hard om de
schappen goed gevuld te houden. Op dit moment zetten we meer mensen in,
zowel in onze winkels als in de bevoorrading.
U kunt ons helpen door boodschappen te doen zoals u dat normaal ook doet.
Maatregelen in de winkel
Hygiëne is in deze situatie erg belangrijk, voor uw gezondheid en die
van onze collega’s. Daarom doen we een dringend beroep op u om zoveel
als mogelijk gebruik te maken van zelfscan en de boodschappen met pin of
mobiele telefoon af te rekenen. Zo beperken we hand-op-hand contact, in
lijn met het advies van het RIVM.
Als u niet kunt of wilt pinnen, vragen we u om het geld op de kassa te
leggen en het eventuele wisselgeld zelf op te pakken. Dat geldt ook voor
uw bonuskaart.
Uiteraard hebben we in onze winkels strenge richtlijnen ten aanzien van
hygiëne. Deze gelden nu, net als altijd. Onze medewerkers zijn zich hier
zeer bewust van en nemen extra maatregelen zoals het vaak en goed
handen wassen.
Online boodschappen doen
We zien dat veel klanten hun boodschappen thuis bezorgd willen krijgen.
Hierdoor is het drukker dan normaal. Net als in onze winkels doen we er
ook hier alles aan om klanten van dienst te zijn.
Normaal gesproken brengen we uw boodschappen tot in de keuken. Onze
bezorgers zetten bestellingen nu tot nader order bij uw voordeur neer.
Ook deze maatregel is bedoeld om persoonlijk contact te beperken. Al
onze bezorgers hebben in hun auto desinfecterende gel om na elke
bezorging hun handen te desinfecteren.
Tot slot
Wij doen er alles aan om te zorgen dat u en al onze andere klanten hun
dagelijkse boodschappen kunnen blijven doen. We realiseren ons de
belangrijke rol die Albert Heijn speelt in de voedselvoorziening. Al 130
jaar, en ook in deze bijzondere tijd. Dat doen wij natuurlijk niet
alleen, maar samen met onze partners en leveranciers.
Op dit moment gaat boodschappen doen soms anders dan u gewend bent. We
vragen uw begrip voor deze situatie, ook voor onze 100.000 collega’s die
keihard werken om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,
Algemeen directeur Albert Heijn |
|
Geen opmerkingen:
Een reactie posten