zondag 22 maart 2020

Ontroerende André van Duin bij DWDD

Ik heb het al vaker geschreven, maar ik vind het zo bijzonder hoe André van Duin zich heeft ontwikkeld de laatste paar jaar! Wie had ooit durven denken dat ondergetekende tot maar liefst twee keer toe ogen op sap kreeg vanwege zijn acteerprestaties in Hendrik Groen (de scene waarin Evert afscheid nam van zijn hond, en van zijn vriend Hendrik - en pas achteraf leerden we dat in real life zijn eigen echtgenoot terminaal was...).

De Wereld Draait Door gaat stoppen en Matthijs van Nieuwkerk wilde nog één keer André in zijn programma. Die sprak daar heel open over het afscheid van zijn echtgenoot (heftig!) en zong zijn vertaling van La Bohème, omdat Matthijs zo'n enorm fan is van Charles Aznavour.

Van Duin zingt Aznavour. Wie had dat ooit kunnen denken?

Klik hier voor de video.

By the way: tijdens het zoeken naar mijn eerdere blogje over André van Duin vond ik ook dit blogje uit 2005. Helaas kan ik nergens een opname van dit concert vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten